Ingen vet, det jag vet.. hmm vad kan det va för hemlighet?

Hejsan!
Här har ni en glad tjej fast klockan är ganska mycket!
Har legat & ritat en massa bilder medans jag snackat med elsa!
Som ni ser i inlägget under!
Men snart kära läsare, ska jag lägga ut ett absolut hemligt inlägg för er..
men som elsa inte vet om..
om hon inte hinner läsa vill säga!
jag ska nämligen ha en enkel tävling! 
man vinner ingenting i handen, utan en länk!
& eftersom vi har ganska många läsare så kommer det bli en massa läsare för er!
& Den som vinner får en länk i veckan?!
Hur galet härligt låter inte det?
Så tipsa er vänner med, för dom kommer säkert vilja vara med!

Men nu undar ni säkert hur kan ni kan få en länk utan att göra något. 
Jo såhär är det jag kommer att ställa en enkel fråga!
& den ska ni svara på!
Allting ni behöver göra är att gissa rätt!
& reglerna är enkla, ni ska svara & skriva varför just ni ska få mer läsare!
Så väljer jag ut en vinner imorgon eller på måndag!
Så kom ihåg nu, keep looking!

Snart kommer frågan i nästa inlägg!

Pussar här från mig L O V I S A!



såhär ego är man i mörkret! ew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0