snackar med lovisa i telefonen!♥

HejHejsan.

Idag (söndag)
så ska jag träna lite men annars blire bara att ta det lungt!
Sista lediga dagen sen blire skola.

Åå jag vill ha sommar så man kan bada och sola varje dag
och man slipper gå i skolan fast på
ett sätt så vill jag inte ha sommarlov för sen börjar vi i 8:an!

Och sen kommer 9:an och då är det nationella (stav) proven!

Men jag bryr mig inte så,det kommer ju att komma för eller senare endå!

Så jag vill ha sommar och sol!

Men nu ska jag fortsätta snacka med lovisa på mobilen  och
spela need ford speed!
Jättekul fast jag blir så sur när jag blir tagen av polisen
Hahahaha.

Någon mer som längtar efter sommaren?
Jag tror att alla nästan gör det men
jag gillar inte alla äckliga småkryp och insekter som kommer
i kläder osv.
Nu ska jag fortsätta men uppdaterar i morgon bitti:)
Puss&KramElsa♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0