WHiiiiii

nu är jag sådär glad..
vi hade ett ganska stort bråk igårkväll..
& ja..
det var inte roligt!
men iallafall ska kanske få en hund när sommaren är slut eller i mitten av sommaren...
får hoppas att det blir så!
men vi kommer bara få en hund om vi är snälla & inte håller på att vara elaka osv..
kommer bli en svår utmaning för oss syskon..
haha!
hoppas ni håller tummarna åt mig!
just ja, ni kanske undrar vilken hund jag vill ha?
Antingen en Jack russel eller en golden retriever..
vet inte riktigt än vilken sort jag vill ha ..

iallafall, har inte gjort så mycket i helgen, mest chillat & vart
till djuraffären med famor & farfar..
vi köpte godis till min söta katt!

men nu ska jag lyssna på musik
& äta min smörgås!

ha det bra!

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0